Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
321

Over ons

Andiamo a Roma. We gaan naar Rome.  We gaan het doen!

Vorig jaar fietsten we naar Praag. Een prachtige tocht waar we nog steeds met veel plezier op terugkijken. Daarom gaan we weer fietsen, maar nu iets zuidelijker en iets verder: Rome.

Onder Reisverhalen proberen we weer verslag te doen van onze belevenissen.

Reis met ons mee!

Over onze reis

De route die we volgen is beroemd. Een begrip in fietsland: Reitsma’s route naar Rome. Kijk op www.reitsmaroutes.nl voor alle info en meer leuke fietsverhalen.

Dit is 'm. overzichtskaart_romeMooi eindje fietsen. Klik op de foto voor een grotere versie.

We gaan via Verona naar Florence. Daar besluiten we of we Asissi gaan bezoeken of via Sienna gaan. Nou ja, we hebben nog even.

Wij vertrekken overigens gewoon vanuit huis en gebruiken voor de eerste etappes de routes van Luppes GPS. Bekend in kleinere kring, maar niettemin geroemd om de gedegen, strakke, gevarieerde en foutloze tracks! Via Doetinchem rijden we Duitsland in, volgen de Rijn tot Remagen en pakken daar Reitsma's route op. Luppes GPS

Bezochte landen

Wij hebben 16 landen (7%) bezocht:

België, Belize, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.